Få helt styr på annonceringen

partner orestad nordicsocial 12 03 2021Har I hos jeres virksomhed været ved at kigge på, hvordan I kan optimere jeres billede på de sociale medier, så I bliver genkendt og potentielt kan udvise jeres base af kunder? 

Sociale medier skal konstant tilpasses. Der er stor forskel på, om et opslag skal slås op på Facebook, hvor I har mulighed for både at benytte jer af billeder, tekst eller video, eller om det i stedet skal på Instagram, hvor der er nødt til at være noget visuelt, der fanger interessen, før brugerne stopper op og kigger.

Det kan også være, planen hele tiden har været at fokusere på LinkedIn. Så er der brug for, at opslagene er mere seriøse og viser noget om jer som virksomhed. Men det er de korte forklaringer. Hvis I gerne vil mere i dybden med de forskellige løsninger, der findes, kan man læse mere om det her.

Analyser og annoncer

Hvis I vælger at benytte jer af tilbuddet om at få hjælp til at tilpasse og målrette jeres sociale medier, vil I lynhurtigt se, hvordan bare små ændringer kan gøre underværker. Sammen finder I ud af, hvordan I gerne vil tilpasse jeres indhold, så de er skræddersyet til den rigtige målgruppe. 

Annoncering er noget af det, der er rigtigt vigtigt, og hvis først man har betalt sig fra reklamer, der bliver slået op i mange forskellige sammenhænge, så er det også vigtigt, at der er styr på indholdet i dem. I kan derfor få hjælp til at gøre annoncerne personlige til dem, der ser dem, så man forhåbentlig kan få noget ud af indholdet og måske endda henvende sig til jeres virksomhed, hvis man finder den interessant. 

Annoncering bliver brugt af stort set alle firmaer, og man er nødt til at være på dupperne for at følge med udviklingen. Her sidder erfarne medarbejdere, der har helt styr på den slags.

ØRESTAD AVIS | C/O BYDELSAVISERNE | ARNE JACOBSENS ALLE 15,1. | DK 2301 ØRESTAD |
TEL: +45 31 15 30 40 | MAIL: info(at)oravis.dk