Målret din markedsføring på Google

partner ora inboundcph 20 12 2020I løbet af de seneste par år er der sket en udvikling inden for markedsføring. Der er kommet mere og mere fokus på blandt andet SEO og Google Ads. Disse førnævnte eksempler er indbegrebet af, hvordan markedsføring foregår i en teknologisk verden, hvor især internettet og sociale medier er markante aktører inden for moderne markedsføring.

Hvis du ønsker at være en del af denne tendens inden for moderne markedsføring, kan det være, at du skal henvende dig til et Google Ads bureau, som har kompetencerne og erfaringen til at skabe en øget vækst i din virksomhed.

Hvorfor er Google Ads relevant for mig? 

Google Ads har potentialet til at gøre din virksomhed synligere på Google. I sammenspil med Google Ads kan du være med til at skræddersy den måde, din virksomhed fremstår på i Googles søgeresultater. Det kan i høj grad være medvirkende til at tiltrække nye kunder og beholde eksisterende.

Et Google Ads bureau kan være din hjælpende hånd, når det kommer til at markedsføre på Google. Kontakt et Google Ads bureau i dag, hvis du ønsker at tage din markedsføring til nye højder!

Købsrejsen starter på Google 

Størstedelen af potentielle kunders købsrejse starter på Google, hvilket er den primære årsag til, at du skal være synlig på Google. Hvis du er synlig på Google, er der en større sandsynlighed for, at du vil blive fundet af potentielle kunder. Google er uomtvisteligt verdens største søgemaskine, hvorfor størstedelen af forbrugerne er at finde på Google.

Google er det perfekte eksempel på pull marketing. Pull marketing handler om, at den potentielle kunde søger efter en bestemt vare på Google. Din virksomhed sælger denne bestemte vare, hvorfor man må antage, at personen har brug dig til at sælge personen det pågældende produkt. Jo bedre du fremstår på Google, jo større er chancen for, at den bestemte person vil vælge dig.

 

 

 

 

 

ØRESTAD AVIS | C/O BYDELSAVISERNE | ARNE JACOBSENS ALLE 15,1. | DK 2301 ØRESTAD |
TEL: +45 31 15 30 40 | MAIL: info(at)oravis.dk