fredag 20 september 2019

ØRESTAD AVIS - LOKALAVIS FOR ØRESTAD OG NABOKVARTERER SIDEN 2006

logo-orestad

bydelsavis for Ørestad og naboomrader siden 2006 DEBAT

Fartbøller på Ejler Billes Allé

mie jonassen webJeg er så helt utroligt træt af, at der er så mange bilister, som kører langt over hvad fartgrænsen tillader op og ned af Ejler Billes Allé! Det er både lastbiler og varevogne til og fra byggefelterne, men det er så sandelig også masser af personbiler og altså dermed mennesker, som altså selv bor i området.

Og det er ikke bare et par gange om dagen det sker - det er hele tiden!

Selv forældre som kører deres børn til og fra skolen i alt for høj fart er et dagligt syn! Jeg har aldrig tidligere været vidne til, at der nærmest så konsekvent bliver kørt så hensynsløst i et boligområde.
Det er kun et spørgsmål om tid, før det går galt.

Undskyld mig, men jeg begriber det simpelthen ikke! Én ting er at du vælger at udsætte dit eget liv (og dine børns!) for fare, noget andet er alle vores andres liv. Gør dig selv og os andre en tjeneste og sæt dig ned og tænk over det, inden du næste gang sætter dig ind i din bil og klistrer din fod til speederen!!

Og til alle Jer andre: hvis der er nogen der ved, hvem det kunne betale sig at informere om problemet, jeg tænker evt. politiet, kommunen, By & Havn osv, så sig endelig til.

Kultur:

Debat:

Bestil nyhedsbrev

Vi sender 1-2 gange pr. måned.

Anmeldelser

Louises klumme